Regulamin Chatek Na Skraju
Niniejszy regulamin opisuje zasady rezerwacji i pobytu w Chatkach Na Skraju (dalej „Chatki”), których zobowiązany jest przestrzegać Najemca z pozostałymi gośćmi Chatek. Zasady powstały z myślą o bezpieczeństwie zarówno naszym, jak i naszych Gości.
Rezerwacja pobytu w Chatkach Na Skraju równoważna jest z akceptacją niniejszego regulaminu.
1. Rezerwacja i Płatności
1.1. Rezerwacja następuje w momencie otrzymania wpłaty rezerwacyjnej w wysokości ustalonej podczas dokonywania rezerwacji. Przy pobytach, które zaczynają się później niż 30 dni od momentu rezerwacji, istnieje możliwość podzielenia płatności na dwie części. W przypadku podziału płatności na dwie części, po wpłaceniu pierwszej w wysokości min. 50% rezerwacja zostaje zatwierdzona. Pozostałą kwotę należy przesłać do 7 dni przed datą zameldowania. W przypadku, gdy Najemca nie opłaci drugiej części kwoty terminowo rezerwacja zostaje anulowana.
1.2. W przypadku “Chatki co w trawie piszczy”, płatności należy dokonać na konto bankowe: 52 1030 0019 0109 8503 0018 4219 Localization Made Easy Radosław Wieszczyk.
1.3. W przypadku “Chatki co w lesie szumi” i “Chatki co w polu wieje”, płatności należy dokonać na konto bankowe: 44 2530 0008 2097 1077 8085 0001 Jakub Kozak Marika Wieszczyk sp. c.
1.4. Rezerwacji jednej Chatki dokonać można dla maksymalnie 8 osób i na minimum 2 doby (chyba, że zostało to inaczej określone w cennikach, znajdujących się na podstronach poszczególnych domków).
2. Pobyt i Obowiązki Najemcy
2.1. W Chatkach zakazuje się organizacji imprez, chyba że zostało to wcześniej ustalone z Wynajmującym. W przypadku chęci organizacji imprezy lub rezerwacji długoterminowej, pobyt podlega indywidualnej wycenie oraz opłacie kaucji.
2.2. Zwierzęta domowe są mile widziane. Prosimy o zgłoszenie czworonożnych gości przy dokonywaniu rezerwacji. Pobierana jest jednorazowa opłata za zwierzę w wysokości 100 zł, doliczana do ceny za pobyt. Brak zgłoszenia zwierzęcia wiąże się z karą w wysokości 250 zł.
2.3. Najemca jest odpowiedzialny za czystość i zachowanie swoich zwierząt. W przypadku jakichkolwiek szkód* wyrządzonych przez zwierzę, Najemca ponosi pełną odpowiedzialność finansową za naprawę lub wymianę.
2.4. W Chatkach obowiązuje całkowity zakaz palenia. Nieprzestrzeganie tego zakazu może skutkować nałożeniem opłaty dodatkowej w wysokości 500 zł.
2.5. Chatki wynajmowane są w systemie dobowym – doba rozpoczyna się w dniu przyjazdu o godzinie 15:00, a kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu. Przedłużenie pobytu jest możliwe wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z Wynajmującym i wiąże się z dodatkową opłatą.
2.6. Na terenie Chatek przebywać mogą wyłącznie zgłoszeni przy rezerwacji goście. Naruszenie limitu osób skutkować może dodatkową opłatą lub zakończeniem pobytu bez zwrotu kosztów.
2.7. W przypadku wystąpienia szkody, Najemca zobowiązany jest do niezwłocznego zgłoszenia tego faktu Wynajmującemu nieruchomość. Jeśli szkoda została spowodowana z winy Najemcy, zobowiązuje się on do pokrycia kosztów jej naprawy lub wymiany. Odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez dzieci ponoszą ich opiekunowie. W przypadku, gdy najemca nie zgłosi szkody przed zakończeniem pobytu, a zostanie ona wykryta po jego wyjeździe, ponosi on pełną odpowiedzialność finansową za jej naprawę lub wymianę uszkodzonych przedmiotów. Wysokość opłaty za zgubienie klucza do Chatki lub bramy wynosi 200 zł.
2.8. Ze względu na bezpieczeństwo w Chatkach nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub urządzeń zasilanych energią elektryczną lub gazową, niebędących wyposażeniem Chatki, które mogą wytworzyć zagrożenie pożarowe, np. grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych. Zabrania się wnoszenia do Chatki materiałów łatwopalnych oraz materiałów wybuchowych.
2.9. Za jakiekolwiek uszkodzenia sprzętów spowodowane brakiem zastosowania się do regulaminu i instrukcji odpowiedzialność finansową ponosi Najemca.
2.10. Najemca ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność za przebywające w Chatkach osoby i zwierzęta.
2.11. Najemca ma prawo do korzystania z sauny lub balii po uprzednim uiszczeniu opłaty określonej w cenniku zamieszczonym na podstronach poszczególnych domków. Opłata za korzystanie z balii lub sauny jest jednorazowa i obejmuje cały okres najmu.
2.12. Najemca zobowiązany jest do zgłoszenia chęci korzystania z balii najpóźniej na siedem dni przed rozpoczęciem pobytu. Zgłoszenie dokonane w późniejszym terminie nie wyklucza możliwości skorzystania z balii, jednak może skutkować koniecznością jej samodzielnego przygotowania przez Najemcę, w tym napełnienia wodą.
2.13. Najemca zobowiązany jest do przestrzegania regulaminu korzystania z sauny oraz balii, które znajdują się w Chatce oraz do stosowania się do instrukcji przesyłanych przed zameldowaniem. Najemca jest odpowiedzialny za zapewnienie właściwego poziomu higieny przed korzystaniem z sauny lub balii oraz za przestrzeganie zasad ich użytkowania, w tym dotyczących liczby osób korzystających jednocześnie.
3. Odpowiedzialność Wynajmującego
3.1. Cena pobytu nie obejmuje ubezpieczenia Najemcy. Najemca odpowiada za zorganizowanie własnego ubezpieczenia na czas pobytu.
3.2. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek utraty, kradzieże lub uszkodzenia mienia Najemcy, w tym samochodów i rzeczy pozostawionych na parkingu oraz przedmiotów pozostawionych po zakończeniu pobytu.
3.3. Wynajmujący nie odpowiada za jakiekolwiek urazy, wypadki lub szkody na zdrowiu Najemcy.
4. Reklamacje
4.1. Reklamacje dotyczące pobytu można zgłaszać Wynajmującemu mailowo na adres kontakt@chatkinaskraju.pl, w ciągu 7 dni od zakończenia pobytu. Reklamacje rozpatrywane będą w ciągu 14 dni roboczych.
4.2. Reklamacji nie podlega zakończenie pobytu przed planowanym wyjazdem z powodów niezależnych od Wynajmującego (warunki pogodowe, awarie elektryczne ze strony dostawcy prądu, zdarzenia losowe).
4.3. W przypadku, gdy sauna lub balia nie będą dostępne z przyczyn niezależnych od Najemcy, uiszczona opłata za korzystanie z tych udogodnień zostanie zwrócona w pełnej wysokości. Zwrot nastąpi w terminie do 7 dni od dnia zakończenia pobytu, na rachunek bankowy wskazany przez Najemcę lub w inny uzgodniony sposób. Zwrot opłaty nie przysługuje w przypadku rezygnacji z korzystania z sauny lub balii przez Najemcę.
5. Zmiany w Regulaminie
5.1. Regulamin może ulec zmianie, a wszelkie zmiany wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania. Wynajmujący zobowiązuje się poinformować Najemcę o zmianach w regulaminie, jeżeli zostały one wprowadzone w ciągu 7 dni wstecz od momentu dokonania rezerwacji. Informacja o zmianach zostanie przekazana Najemcy przy potwierdzaniu rezerwacji.
6. Prawo Właściwe
6.1. Prawem właściwym dla ewentualnych sporów pomiędzy Wynajmującym, a Najemcą jest prawo polskie. Ewentualne spory rozstrzygane będą polubownie, a w przypadku nieporozumienia, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby każdej ze stron.
7. Zasady anulowania
7.1. W przypadku chęci anulowania rezerwacji przez Najemcę obowiązują następujące zasady:
- Pełen zwrot kosztów pobytu przysługuje przy anulowaniu najpóźniej 30 dni przed datą zameldowania.
- Jeśli rezerwacja została dokonana mniej niż 30 dni przed datą zameldowania, pełny zwrot kosztów przysługuje w przypadku anulowania w ciągu 48 godzin od chwili rezerwacji i co najmniej 14 dni przed zameldowaniem.
- Anulowanie najpóźniej do 7 dni przed zameldowaniem uprawnia do zwrotu 50% kosztów.
- Przy anulowaniu później niż 7 dni przed datą zameldowania, koszt rezerwacji nie podlega zwrotowi.
7.2. W przypadku skrócenia pobytu przez Najemcę, kwota za pozostałą część pobytu nie jest zwracana.
8. Zmiana daty pobytu
8.1. Zmiana terminu pobytu jest możliwa wyłącznie pod następującymi warunkami:
- nowy, wybrany przez Najemcę termin jest dostępny,
- w przypadku przedłużenia pobytu, Najemca uiści opłatę zgodnie z warunkami określonymi w punkcie 1.Rezerwacja i Płatności,
- Wynajmujący zatwierdzi zmieniony termin w wiadomości e-mail lub SMS.
Prosimy o kontakt w razie potrzeby. Zmiany terminu rezerwacji można dokonać tylko raz. Zmieniona rezerwacja nie podlega anulowaniu.
* „Szkoda” oznacza wszelkie uszkodzenia, zniszczenia lub zmiany stanu wynajmowanej nieruchomości lub jej wyposażenia, które wynikły podczas pobytu Najemcy i wykraczają poza zwykłe, normalne zużycie. Przez szkodę rozumie się m.in.:
- Uszkodzenia mebli, sprzętu elektronicznego, AGD oraz innych elementów wyposażenia nieruchomości,
- Zniszczenia lub zabrudzenia, które wymagają dodatkowego czyszczenia lub naprawy (np. plamy na ścianach, meblach, dywanach, czy pościeli),
- Zniszczenia strukturalne (np. pęknięcia ścian, uszkodzenia podłóg, okien, drzwi),
- Zniszczenia lub utratę drobnych elementów wyposażenia (np. sztućców, naczyń, ozdób),
- Jakiekolwiek inne uszkodzenia nieruchomości lub jej elementów, które wymagają naprawy lub wymiany.
Dziękujemy za zapoznanie się z regulaminem i życzymy miłego pobytu!
Ostatnia aktualizacja regulaminu: 15/02/2025